Sisältöön
tampereen yliopisto: johtamiskorkeakoulu: synergos - näköaloja palveluihin, johtamiseen ja hyvinvointiin: täydennyskoulutus: koulutukset (aakkosittain):
JohtamiskorkeakouluTampereen yliopistoJohtamiskorkeakoulu
Synergos - Näköaloja palveluihin, johtamiseen ja hyvinvointiin

Digimarkkinoinnilla tulosta_Tampereen yliopisto_ilmoitus_nordwood-themes-359015-unsplash.png

Digimarkkinoinnilla tulosta - onnistu verkkomarkkinoinnissa ja -kaupassa

KENELLE

"Ostamisen muutos myllertää juuri nyt
liiketoimintajohtoa sisuskaluja myöten.
Monessa organisaatiossa on ajauduttu
tuntemattoman äärelle asiakkaan
vallan kasvettua räjähdysmäisesti.
Hissukseen yrityksissä on herätty siihen,
että asiakas vie ja yritys vikisee perässä,
jos suinkin ehtii. Ja samaan aikaan, vaikka kuinka muutos tuntuu luissa ja ytimissä, siltikin siihen sinnikkäästi vastataan vanhoilla lääkkeillä. Ja näin toimimalla, päädytään salakavalasti kierteeseen, jossa epäonnistumisesta tulee varma vakio, kivulias tosiasia, mutta niin totta.
"
Lue koko Riikka Seppälän blogi täältä

Koulutus on tarkoitettu kaikille jotka haluavat ymmärtää miten digimarkkinointia tehdään kannattavasti ja miten sitä johdetaan.
Koulutus tarjoaa kattavan näkemyksen siihen mitä tulee ottaa huomioon verkkokauppaa perustettaessa ja siihen miten verkkomarkkinointia kehitetään vastaamaan nykyajan tarpeita.

Voit toimia johtotehtävissä, markkinoinnista päättävänä henkilönä, erilaisissa kehittämistehtävissä toimivana asiantuntijana tai toimit myynnin ja markkinoinnin parissa ja haluat ymmärtää miten tehdä parempaa tulosta digimarkkinoinnilla.
Koulutus sopii sekä julkisen että yksityisen sektorin toimijoille.

MITEN

Koulutusjaksot muodostuvat luento-opetuksesta, ennakko- ja välitehtävistä, case-esityksistä, ryhmäpohdinnoista sekä yhteisistä keskusteluista. Koulutus järjestetään Tampereella.

MITÄ JA MILLOIN

Koulutuksen aikataulu ja teemat

        

1. lähiopetusjakso: to 6.9. - pe 7.9.2018

Asiakkaan käyttäytyminen on muuttunut – markkinoinnin ja myynnin on muututtava mukana

  • Strategiset painopisteet ja niistä johdetut markkinoinnin tavoitteet
  • Arvontuoton tunnistaminen - tuote- ja ratkaisukeskeisestä puheesta ratkaisujen tuottaman arvon kuvaukseen

Asiakkaan johtaminen verkossa - suunnitelmista arjen teoiksi

  • Kohderyhmät ja heidän tiedontarpeet
  • Asiakasmatkan ymmärtäminen
  • Asiakasta johtavat sisältöpolut

2. lähiopetusjakso to 4.10 – pe 5.10.2018

Verkkoliiketoiminta

  • Ajankohtaista verkkoliiketoiminnassa
  • Digitalisaation vaikutus liiketoimintaympäristöön
  • Verkkokaupan kannattavuuden kaava
Verkkokaupan markkinointi
  • Verkkokaupan markkinointi
  • Hinnoittelu
  • Asiakaspalvelu verkossa
  • Verkkopalvelun käytettävyys
 

3. lähiopetusjakso to 8.11. – pe 9.11.2018

Sosiaalinen myynti ja henkilöbrändit – asiakkaan auttaminen on koko organisaation agenda

  • Asiakas on koko yrityksen asia
  • Markkinointi koko organisaation agendalla
  • Asiantuntijoiden osaaminen esiin verkossa
  • Oma henkilöbrändi +LinkedIn tilin perustaminen 

Verkkokaupan ja verkkokaupan markkinoinnin toteutus sekä kehitys

  • Verkkoanalytiikan ja -markkinoinnin keskeiset työkalut
  • Verkkokaupan tekniset ratkaisut
  • Laki- ja viranomaisvaatimukset käytännössä

 KOULUTTAJAT

  • Markkinoinnin muutostöiden kokenut fasilitaattori ja sisältöstrategi Riikka Seppälä Differosta.
    Riikka on kouluttanut, sparrannut ja fasilitoinut vuosia yritysasiakkaita liiketoiminnan tuloksentekijöinä.

  • Verkkokaupan asiantuntija, toimitusjohtaja Tero Lahtinen Gelo Oy:stä
    Terolla on sekä tekninen että kaupallinen koulutus ja omakohtaista käytännön
    kokemusta verkkokaupankäynnistä. Teron käsialaa on myös Verkkokaupan
    käsikirja (Yrityskirjat 2013).

soveltuu EMBA -opintoihin


HINTA

Koulutusohjelman hinta on 3250 euroa (+ alv 24%) ja se sisältää oppimisprosessin ohjauksen, opetuksen, materiaalit sekä aamu- ja iltapäiväkahvitarjoilut lähiopetuspäivinä.

ILMOITTAUDU MUKAAN viimeistään 15.8.2018!

 

 Ilmoittaudu tästä!

Mukaan pääsee 20 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Koulutus on 5 opintopisteen laajuinen ja soveltuu myös EMBA -koulutusohjelman valinnaiseksi opintojaksoksi.


KYSY LISÄÄ:

Taina Rinne

koulutussuunnittelija
voimavarakeskeinen työnohjaaja, NLP Practitioner, sertifioitu Thomas-käyttäjä
050 536 8129
taina.rinne(a)uta.fi

Minna Miettinen

koulutusjohtaja
Certified Business Coach®, NLP Practitioner, sertifioitu Thomas-käyttäjä
040 190 1316
minna.k.miettinen(a)uta.fi









Seuraathan meitä jo somessa?


Twitter: @SynergosUTA
LinkedIn: Tutkimus- ja koulutuskeskus Synergos

Kerro koulutuksesta myös kaverille! uta.fi/verkkokauppa-ja-markkinointi

 
Tampereen yliopiston johtamiskorkeakoulu
Tutkimus- ja koulutuskeskus Synergos
Pinni A, 5 krs., Kanslerinrinne 1, 33100 Tampere
Ylläpito: synergos@uta.fi
Muutettu: 11.5.2018 13.11 Muokkaa

Tampereen yliopisto

Tampereen yliopisto
03 355 111
kirjaamo@uta.fi


KARVI-auditoitu HR Excellence in Research

YLIOPISTO
Tutkimus
Opiskelijaksi
Ajankohtaista
Yhteistyö ja palvelut
Yliopisto

AJANKOHTAISTA
Aikalainen
Avoimet työpaikat
Rehtoriblogi
Tampere3

PALVELUT
Aktuaarinkanslia
Avoin yliopisto
Hallinto
Kansainvälisen koulutuksen keskus
Kielikeskus
Kielipalvelut
Kirjaamo
Kirjasto
Liikuntapalvelut
Viestintä
Tietohallinto
Tutkimuspalvelut
Täydennyskoulutus
Tietoarkisto
» lisää palveluita

OPISKELU
Opetusohjelma
Opinto-oppaat
Opiskelijan työpöytä

SÄHKÖISET PALVELUT
Andor-hakupalvelu
Uusi lainasi
Intra
Moodle (learning2)
NettiOpsu / NettiRekka
NettiKatti
Sähköinen tenttipalvelu
TamPub
Office 365 webmail
Utaposti webmail
Wentti