Rakennustiedon verkkopalveluihin kirjautuminen on muuttunut

Julkaistu 24.4.2024
Tampereen korkeakouluyhteisö
Tampereen korkeakouluyhteisössä on otettu käyttöön organisaatiokirjautuminen (Single Sign-On eli SSO) Rakennustiedon verkkopalveluihin (ent. RT-Tietoväylä). Palveluun kirjaudutaan jatkossa omalla tuni-sähköpostiosoitteella kirjaston tietokantalistalla tai Andor-hakupalvelussa olevasta Rakennustiedon verkkopalveluiden linkistä.

Kun kirjaudut Rakennustiedon verkkopalveluihin ensimmäisen kerran, valitse ”Kirjaudu oman organisaatiosi tunnuksilla”.

Kuva Rakennustiedon verkkopalveluiden kirjautumissivusta

Kirjaudu sitten sisään omalla tuni-sähköpostiosoitteellasi, jolloin oma nimesi ilmestyy palvelun oikeaan yläkulmaan.

Kuva Rakennustiedon verkkopalveluiden kirjautumissivun sähköpostikohdasta

Jatkossa Rakennustiedon verkkopalvelut eivät kysy kirjautumista, jos käytät samaa selainta eikä välimuistia ole tyhjennetty.
Omat palvelut -kohdasta näet palvelut, joihin Tampereen korkeakouluyhteisön jäsenillä on pääsy.

Rakennustiedon verkkopalvelut löydät:

Lisätietoa: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)